Vai vēlies palielināt mājas lapas apmeklētāju skaitu un pārdošanas apjomu?

Apsveicu ar savas idejas īstenošanu līdz e-komercijai! Tu jau esi paveikusi lielu darba apjomu, ieguldījusi daudz enerģijas un darba stundu, un gandarījums gandrīz piepilda sirdi.
-
Kāpēc manai mājas lapai ir zems apmeklējums?
-
Kas ir SEO optimizācija, kā tā var palīdzēt vairot mājas lapas apmeklējumu?
-
Kā plānot un īstenot digitālās mārketinga kampaņas?
-
Kā panākt, lai e-veikala apmeklētāji veic pirkumus?
-
Kā panākt, lai klienti atgriežas un veic atkārtotus pirkumus?
-
Kā es varu izmantot analītikas rīkus, lai uzlabotu pārdošanu?
Tomēr, ja rezultāti nesakrīt ar prognozēm un vēlmēm, var rasties daudzi jautājumi.
Iespējams, uz daļu jautājumu Tu jau esi radusi atbildes. Iespējams, esi arī apzinājusi jomas, kas būtu vēl jāapgūst. Varbūt esi jau izmēģinājusi sadarbību ar digitālās reklāmas aģentūru. Un tomēr joprojām esi meklējumos, kā efektīvāk uzrunāt mērķauditoriju un kā uzlabot mājas lapu, lai palielinātu apmeklējumu un pirkumus. Labā ziņa ir tāda, ka daudz ko Tu vari apgūt pati.
Jau pirmajā konsultācijā saņem atbildes uz šiem un citiem neskaidriem jautājumiem.
Piedāvāju Tev pieteikties pirmajai 20 min konsultācijai pa tel. pilnīgi par brīvu!
Izvēlies, kā vēlies sadarboties!

Konsultācija tiešsaistē
(60min)
Tu saņemsi praktiskus padomus atbilstoši saviem mērķiem. Tie var būt vairāki jautājumi par dažādiem tematiem vai padziļināti par kādu jomu:
-
kā palielināt mājas lapas vai e-veikala apmeklētāju skaitu;
-
kā uzlabot pārdošanu mājaslapā;
-
kā vairot atkārtotus pirkumus;
-
kas ir SEO, un kā tas var palīdzēt uzlabot e-veikala pozīcijas „Google”;
-
cik liela nozīme ir saturam Tava e-veikala atrašanā interneta vidē.
Tu uzzināsi galvenos principus sev aktuālā jomā. Tas ļaus Tev efektīvāk plānot darbus un izmantot pieejamos laika un citus resursus.
60 min tiešsaistes tikšanās laikā atbildēšu uz visiem jautājumiem.
Bonuss: pēc konsultācijas Tu saņemsi mūsu sarunas apkopojumu, ko izmantosi savu nākamo darbību plānošanā.

Tavas mājas lapas audits +
Rīcības plāns tālākiem soļiem
Sagatavošu tieši Taviem pašlaik aktuālajiem mērķiem atbilstošu rīcības plānu ar vadlīnijām un uzdevumiem.
Tas palīdzēs Tev koncentrēties uz galveno. Tu sapratīsi, kas un kādā veidā ir jādara. Izvēlies sev aktuālāko jomu un nepieciešamo rīcības plānu, kas:
-
uzlabos Tavas mājaslapas SEO pozīcijas un ar vēlamajiem preču vai pakalpojumu atslēgvārdiem palīdzēs vieglāk atrast to „Google”;
-
uzlabos mājaslapas pārdotspēju un vairos pārdošanas apjomus;
-
stiprinās attiecības ar klientiem un sekmēs atkārtotus pirkumus;
-
ļaus efektīvāk uzrunāt un sasniegt klientus Latvijā vai ārzemju tirgos.
Tev būs lielisks špikeris, kā attīstīt e-biznesu un efektīvi uzrunāt auditoriju.
Bonuss: 60 min tiešsaistes tikšanās laikā atbildēšu uz Taviem jautājumiem.
Iedvesmojies, kā es palīdzēju uzņēmīgām sievietēm!


Liene, Fox the Maker
Mūsu piedāvājums ir radošie komplekti bērnu prasmju attīstīšanai. Mums bija noteiktas iestrādes klientu piesaistē Latvijā, tomēr vēlējāmies sasniegt klientus arī ārvalstīs.
Vadlīnijas, ko Jana izstrādāja mūsu e-komercijas attīstībai, noteikti bija ļoti noderīgas. Lai gan mums bija zināšanas un izpratne par to, kas jādara, reāls plāns nebija uzrakstīts.
4 nedēļas būtiska sadaļa bija ikdienas komunikācija. Regulāri saņēmām čatā atbildes uz saviem jautājumiem, kas radās, veicot kādu uzdevumu. Tas palīdzēja virzīties tālāk, nekavējoties reaģēt un labot kļūdas.
Iknedēļas videokonsultācijas ir labs veids, kā uzturēt sevi formā, turēt roku uz pulsa un neslinkot, jo ir apziņa, ka pa nedēļu ir jābūt progresam. Tas motivē strādāt plānveidīgāk un efektīvāk. Mēneša laikā „Etsy” veikala konversija pieauga no 2 % līdz 3,5 %, pārdošana — 7 reizes, bet apmeklējums pieauga par 300 %.

Ieva, Rock and Mouse
Man jau bija izveidots zīmols un e-veikals, veiksmīgi sasniegti klienti Latvijā, un bija arī interese no ārvalstu klientiem. Vēlējos palielināt e-veikala apmeklējumu un uzlabot pārdošanu.
Es vēlējos iedziļināšanos manā situācijā un praktiskus, konkrētus ieteikumus manu mērķu sasniegšanai. Kopumā ļoti pozitīvas sajūtas, un sajutu vēlmi iedziļināties un saprast konkrēto situāciju.
Man bija noderīgs svaigs skats no malas. Lai arī daudz kas man nav jaunums, ir vērtīgi, ka tiek atgādināts. Noderīgs Janas skatījums attiecībā uz mājaslapas uzlabojumiem un digitālā mārketinga iespējām pārdotspējas vairošanai. Radās iedvesma sakārtot visu, kas nepieciešams, un sasniegt jaunas virsotnes.