Diāna Ņikitina
Divu meitu mamma, zīmolvede, Mammu kopstrāde izveidotāja
Diāna darbojas ar zīmoliem un komunikāciju jau kopš 2007.gada, pieredzi gūstot gan PR aģentūrā, gan zīmolu ligzdā MATKA. Trīs gadus dzīvojot Parīzē un daudz ceļojot, guvusi arī pasaules elpu. Šobrīd strādā freelance, palīdzot veidot zīmolu sieviešu mazajiem un vidējiem biznesiem, īpašu uzsvaru un uzmanību veltot mammu biznesiem.
Kāda ir zīmola nozīme?
Kad runā par zīmolu, bieži maldīgs priekšstats ir, ka tas sastāv tikai no logo un nosaukuma. Lai arī šīs ir ārkārtīgi būtiskas lietas, tomēr zīmols ir daudzšķautņaināka vienība. Zīmolu veido virkne verbālo un neverbālo sastāvdaļu: sajūta, komunikācija, krāsas, saturs, produkts, zīmola īpašnieka un paša zīmola personība, noskaņa, vizuālā valoda.
Svarīgi ir nonākt sava klienta redzes lokā ar saturu un produktu, kas ir vērtīgs un radīt pamatotu sajūtu, ka klients vēlas būt daļa no lifestyle, ko piedāvā tavs zīmols. Jēgpilnu un ilgstošu attiecību veidošana ir zīmola izvedes viens no stūrakmeņiem.
Kā izveidot zīmolu, kas spēj uzrunāt cilvēkus un pārvērst tos par lojāliem pircējiem, tas ir jautājums, ko mēģināsim atbildēt kopā.
Kā Diāna Tev var palīdzēt
Strādājot ar saviem darba insturmentiem - biznesa arhetipiem, vizuālo kontekstu un saturu, kuram ir zīmola vērtībās balstīta jēga un vērtība - Diāna tev palīdzēs izveidot zīmolu, ko tu ne tikai sajutīsi kā savu, bet spēsi ļoti organiski to vadīt, veidot un komunicēt savam pircējam.
INSTAGRAM audits un
uzlabojumu apkopjums
Vai vēlies INSTAGRAM saturu veidot pati? Lieliski! Tu iegūsi skatu no malas uz Tavu biznesa INSTAGRAM kontu.
Papildus Tu saņemsi vērtējumu par šī brīža kontu un tā efektivitāti, kā arī
iegūsi komunikācijas idejas konta atpazīstamībai un sarunas veicināšanai ar klientu.
Papildus Diāna sagatavos Tev rakstisku kopsavilkumu uz 4- 8 lpp., atbildot uz sekojošiem jautājumiem:
-
Mērķis.
-
Produkts.
-
Apraksts/ bio.
-
Highlights.
-
Vizuālā valoda.
-
Apraksts un #.
Zīmola saruna tiešsaistē
(60-90min)
Zīmola ievirzes saruna par Tavu zīmolu un tā komunikāciju 60-90 min garumā.
Ar paskaidrojumiem, piemēriem un idejām.
Rezultātā Tu saņemsi:
-
pamatotu novērtējumu par sava virziena skaidrību un efektivitāti;
-
praktiskus padomus un idejas turpmākai rīcībai;
-
iedrošinājumu izzināt savu procesu.
Zīmola konsultācija un komunikācijas vadlīnijas
Zīmola konsultācijā (1,5-2h) runāsim par arhetipiem biznesā, zīmola vērtībām, produktu un zīmola komunikāciju.
Tā būs ietilpīga saruna par vērtībām, vīzij, biznesa mērķi, un tevi savā biznesā.
Pēc konsultācijas tev būs:
+ definēts biznesa arhetips, kas ļaus sevi atbilstoši pozicionēt tirgū;
+ definētas biznesa un zīmola vērtības;
+ izpratne par zīmola sastāvdaļām;
+ komunikācijas vadlīnijas.