Kāda ir zīmola nozīme?
Kad runā par zīmolu, bieži maldīgs priekšstats ir, ka tas sastāv tikai no logo un nosaukuma. Lai arī šīs ir ārkārtīgi būtiskas lietas, tomēr zīmols ir daudzšķautņaināka vienība. Zīmolu veido virkne verbālo un neverbālo sastāvdaļu: sajūta, komunikācija, krāsas, saturs, produkts, zīmola īpašnieka un paša zīmola personība, noskaņa, vizuālā valoda.
Svarīgi ir nonākt sava klienta redzes lokā ar saturu un produktu, kas ir vērtīgs un radīt pamatotu sajūtu, ka klients vēlas būt daļa no lifestyle, ko piedāvā tavs zīmols. Jēgpilnu un ilgstošu attiecību veidošana ir zīmola izvedes viens no stūrakmeņiem.
Kā izveidot zīmolu, kas spēj uzrunāt cilvēkus un pārvērst tos par lojāliem pircējiem, tas ir jautājums, ko mēģināsim atbildēt kopā.
Kā Diāna Tev var palīdzēt
Strādājot ar saviem darba insturmentiem - biznesa arhetipiem, vizuālo kontekstu un saturu, kuram ir zīmola vērtībās balstīta jēga un vērtība - Diāna tev palīdzēs izveidot zīmolu, ko tu ne tikai sajutīsi kā savu, bet spēsi ļoti organiski to vadīt, veidot un komunicēt savam pircējam.
Noskaidro, kurš piedāvājums ir atbilstošāks Tavai situācijai
Piesakies 30 min bezmaksas online konsultācijai!