top of page

Kā piesaistīt jaunus klientus ETSY veikalam vai e-veikalam?

Vai Tev ir klienti, kuriem jau esi pārdevusi
preces vai pakalpojumus ETSY vai e-veikalā?

Apsveicu! Tava biznesa ideja un piedāvājums ir dzīvotspējīgs.

Baltic Pictures-5.jpg

Fakts, ka esi jau pārdevusi savu preci vai pakalpojumu, nozīmē, ka tas sniedz vērtību un pircējs ir gatavs par to maksāt.

Prieks un gandarījums mijas ar daudziem jautājumiem, kā labāk rīkoties tālāk.

  •  Kas man vēl nepieciešams, lai varu pārdot vairāk?

  •  Kādus pārdošanas kanālus lai izvēlos?

  •  Kā uzsākt aktīvāku pārdošanu internetā?

  •  Kā plānot un organizēt mārketingu?

  •  Kā izveidot mājas lapu vai e-veikalu, kas pārdod?

Par to, kā pārdot vairāk, plaši un daudz rakstīts dažādās mārketinga un pārdošanas grāmatās, interneta resursos, un daudzas aģentūras jau rīt ir gatavas Tev pavērt durvis uz plašo digitālā mārketinga pasauli, tiklīdz vienosities par reklāmas budžetu.

Vēlos palīdzēt Tev apzināt iespējas un veidus, kā vari pašas spēkiem efektīvāk sasniegt savu mērķauditoriju un vairot pārdošanas apjomus.  

Jau pirmajā 20 min konsultācijā saņem atbildes uz  neskaidriem jautājumiem.

Izvēlies, kā vēlies sadarboties!

Laptop On Tray

Konsultācija tiešsaistē

(60min)

Konsultācijas laikā Tu saņemsi praktiskus padomus pašlaik aktuālajā jomā un uzzināsi:

  • kā noteikt savu preču vai pakalpojumu pārdošanas apjoma potenciālu;

  • kā izvēlēties pārdošanas kanālus;

  • kā plānot mārketinga pasākumus un efektīvi uzrunāt mērķauditoriju;

  • kas jāņem vērā attīstot e-komerciju u. c.

Tu uzzināsi galvenos principus, kas ļaus Tev efektīvāk plānot darbus un izmantot pieejamos laika resursus.

60 min tiešsaistes tikšanās laikā atbildēšu uz visiem Taviem jautājumiem.

Bonuss: pēc konsultācijas Tu pa e-pastu saņemsi mūsu sarunas apkopojumu, ko izmantosi nākamo darbību plānošanā.

Stacked Business Cards

Rīcības plāns tieši Tev +

biznesa modeļa novērtējums

Izveidošu tieši Taviem mērķiem atbilstošu rīcības plānu ar vadlīnijām un veicamajiem uzdevumiem, kas palīdzēs Tev koncentrēties uz galveno:

  • sava mājas lapas, e-veikala izveidi no pašiem pamatiem;

  • veikala izveidi „Etsy” platformā;

  • digitālo kampaņu plānošanu;

  • e-pasta mārketinga plānošanu;

  • sociālo mediju mārketinga plānošanu;

  • atkārtotu pirkumu vairošanu.

Tu uzzināsi, kā uzsākt e-komerciju un kā  sasniegt klientus Latvijā, ārzemju tirgos. 

Tev būs lielisks špikeris, kā pakāpeniski sākt e-komercijas attīstīšanu un efektīvi uzrunāt mērķauditoriju. 

Bonuss: 30 min tiešsaistes tikšanās laikā atbildēšu uz Taviem jautājumiem.

Noskaidro, kurš piedāvājums ir atbilstošāks Tavai situācijai

Piesakies 20 min bezmaksas konsultācijai!

Iedvesmojies, kā es palīdzēju uzņēmīgām sievietēm!

ieva_rock%26mouse_kid_clothes_mentorelv_

Ieva, Rock and Mouse 

Man jau bija izveidots zīmols un e-veikals, veiksmīgi sasniegti klienti Latvijā, un bija arī interese no ārvalstu klientiem. Vēlējos palielināt e-veikala apmeklējumu un uzlabot pārdošanu. Es vēlējos iedziļināšanos manā situācijā un praktiskus, konkrētus ieteikumus manu mērķu sasniegšanai. Kopumā ļoti pozitīvas sajūtas, un sajutu vēlmi iedziļināties un saprast konkrēto situāciju.

Man bija noderīgs svaigs skats no malas. Lai arī daudz kas man nav jaunums, ir vērtīgi, ka tiek atgādināts. Noderīgs Janas skatījums attiecībā uz mājaslapas uzlabojumiem un digitālā mārketinga iespējām pārdotspējas vairošanai. Radās iedvesma sakārtot visu, kas nepieciešams, un sasniegt jaunas virsotnes.

Evija_lotsofknots_mentore.lv.jpg

Evija, Knots of Lush 

Attīstot savu hobiju, izveidoju piedāvājumu — interjera sienas. Man nebija īstas skaidrības, kā uzsākt pārdošanu internetā un efektīvāk sasniegt auditoriju ārvalstu tirgos. 

Man patika Janas darba stils, kā viņa organizē darbu un konsultācijas. Katra konsultācija bija jaudīga un produktīva. Visnoderīgākās šķiet Janas izstrādātās darba lapas ar vadlīnijām un darba uzdevumiem, kā arī padomi ikdienas darbā.

4 nedēļās apgūtais apjoms ir ļoti liels un intensīvs. Sākām ar manas idejas komercpotenciāla analīzi un tirgus izpēti, līdz izveidojām veikalu „Etsy” platformā. Jana ir ļoti motivēta un neatlaidīga, ļoti labi nolasa klienta vēlmes. Arī turpmāk es noteikti vēlētos konsultēties ar Janu. Noteikti ir vērts ieguldīt naudas līdzekļus šajās konsultācijās un praktiskajās mācībās.

bottom of page